Sivut

perjantai 8. toukokuuta 2015

Äitienpäivä part.1



Äiti on minulle se maailman tärkein ihminen johon voi luottaa ja jolle voi kertoa kaikki ilot ja surut. Äiti on huolehtinut pienestä pojasta aina tähän päivään asti että pojalla on ruokaa, puhtaat vaatteet ja katto pään päällä. Äiti ja koko perhe on yksi niistä asioista mistä oma onnellisuuteni koostuu.

Myönnänkin ylpeästi olevani mammanpoika :) Äitienpäivänä matkustan kotiin, annan ison kukkapuskan ja vielä isomman halauksen äidilleni lahjaksi. Tapana on ollut että perheemme kanssa kokoonnutaan yhteen ja vietetään päivä yhdessä. Se on sitä laatuaikaa jota ei rahalla saa ja myös paras lahja jonka voi äidille antaa. 
Lisäksi kuitenkin ajattelin antaa Villen uuden pt-kirjan äidille lahjaksi. Hän voi ottaa sieltä sitten vinkkejä :)

-Kimmo




Äiti eli mamma on aina ollut minulle esikuva, innoittajana ja hyvä ystävä. Mamma on opettanut minulle sellaiset arvot, jotka ovat antaneet minulle hyvän suunnan elämään.
On ollut suunnaton etuoikeus kasvaa vanhemman seurassa, jonka kyky kohdata jokainen ihminen yksilönä on ainutlaatuista ja ihailtavaa. Siitä olen pyrkinyt ottamaan oppia antamaan itse samaa muille.
Miten kukaan voisi olla rakastamatta ihmistä, joka on aina utelias ja kiinnostunut kuinka voit ja mitä sinulle kuuluu, auttaa aina, kun sitä tarvitsee, kuuntelee ja vieläkin jopa suukottelee. Siksi rakastan mammaa.
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja erityisesti omalle❤️

-Ville




On hienoa, että voidaan myös muistaa meidän kaikkien ihmisten äitejä mitä täällä maailmassa on todella paljon. Ja myös varmasti jokainen sanoo oman äitinsä olevansa se maailman paras, niin kuin kuuluukin :)
Mulle äiti merkitsee omassa perheessäni eniten ja olenkin aina ollut se "mammanpoika" :D. Vanhempani erosivat, kun olin 4 vuotias, joten olen saanut äidiltäni suurimman kasvatuksen. Olen myös vuosien myötä oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan omaa äitiäni yhä enemmän ja enemmän!
Äitienpäivänä aion viedä muutaman lahjan äidilleni sekä antaa hänelle yhden täyden vapaapäivän jolloin otan 2-vuotiaan Fiona siskoni hoitoon :)

Lahjaksi omalle äidille tai lapsensa äidille?- Jotain mistä jäisi aina jonkinlainen kiitos ja merkitys äidin olemassa olosta :)

-Tofe


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti