Sivut

torstai 28. toukokuuta 2015

Esittelyssä; Jucci

Olen José "Jucci" Hellström, suomenruotsalainen hankolainen, syntynyt kuitenkin Tukholmassa. 
Olen yksi Hunksien perustajajäsenistä, mutta ennen kun me luotiin Hunkseja tein töitä mm. mallina, ovimiehenä ja henkivartijana.
Nykyään turvallisuusala on sitten enemmän siirtynyt tuolle esintymispuolelle. Hunksien lisäksi olen ollut mukana musikaaleissa, tv-sarjoissa, elokuvissa ja mallihommat jatkuu edelleen. Työskentelen nykyään myös Personal Trainerina.
Moni on kysynyt mikä saa minut aina palaamaan Hunksien kanssa lavalle jonkun muun produktion jälkeen.Vastaus on rakkaudesta lajiin ja Hunks-fanit! Vaikka minkälaisilla lavoilla on tultu oltua niin mikään ei voita Hunks-yleisöä. Mistään muualta ei saa sellaista iloa ja lämpöä hysterian partaalla.
Kolmas asia on kyllä meidän jätkien välinen ystävyyssuhde. Tätä tukiryhmää ei voita mikään. 
14 vuoden aikana on ollut kunnia tutustua mahtaviin persooniin ja nää jätkät on friends 4 life! 
Meille jokainen keikka on uusi elämys minkä saadaan jakaa ystävien ja maailman parhaiden fanien kanssa. Ei voi valittaa. Nähdään keikoilla!


5 juttua minusta:
- Haaveammattini oli meribiologi (tyssäsi matematiikkaan kun hain biologilinjalle yliopistoon)
- Olen oikeasti aika ujo
- 15 vuotiaana mulla oli pikkunen akvaariokalafirma. Kasvatin kaloja ja kasveja ja myin niitä akvaarioliikkeisiin.
- Rakastan porkkanakakkua
- Tykkään edelleen hankalista naisista



- Jucci


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti