Sivut

torstai 3. syyskuuta 2015

Esittelyssä; Jegu


Olen Evgeni Ylänne, tutut kutsuvat Jegu:ksi. Syntynyt Siperiassa, kylmyyden takia muutin Suomeen vielä muksuna ja nyt lämmittelen kuumassa Hunks-tiimissä. Elän optimistinä joka tilanteessa, enkä osaa olla hymyilemättä ja nauramatta pitkään. Täydestä sydämestä tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja koitan kaikin keinoin tartuttaa positiivista oloa kaikkiin ympärillä. Vältän negatiiviset aiheet nopeasti, mutta minun kanssa on helppo tulla toimeen ja otan avosylin kaikki haasteet vastaan.

Minulta löytyy kova halu ja kyky oppia uutta, sisäinen perfektionisti ei anna tehdä asioita mistä aita on matalin vaan koitan aina parhaalla mahdollisella mallilla hoitaa pienetkin asiat. Terveelliset elämäntavat ja itsensä kehittäminen ovat minulle arkielämässä tärkeässä roolissa.

Harrastanut pienestä kamppailulajeja joista eniten olen pitänyt nyrkkeilystä, sen ohella olen myös tanssinut teatterissa ja kokeillut monia tanssityylejä. Nykyjään käyn ahkerasti salilla ja pikkuhiljaa edistyy myös siihen tarvittavat kokkaustaidot.





Viisi asiaa minusta:

1. Osaan tanssia myös balettia.

2. Mulla on erittäin huono nimimuisti.

3. Inhoan yli kaiken shoppailua.

4. Pakko jännittää haukkaa jokaisen peilin edessä.

5. Teen aina lyhyen tanssi-esityksen kun riisun suihkua varten (vältän miesten pukkarin).



Motto: Jos uskot elämän kauneuteen, kuljet hymyillen huomiseen.




T: Jegu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti